Založ si blog

Zrelá pre psychiatra

Mám dve zdravé deti …. stále nespokojná, hodná stretnúť psychiatra.

Mám dobrého muža…. dokonca, každý víkend / no dobre, tak skoro každý/ raňajky v posteli, ním urobené v kuchyni…. nespokojná…. prípad pre psychiatra.

Mám strechu nad hlavou…. ešte 30 rokov určite… spolu s bankou, ale mám…. psychoš, hľadám ťa.

Mám prácu…. ok, nebaví ma, mám z nej doma tlak na srdci, vredy na žalúdku, nerozumiem vedeniu, ale… OK živí ma…. No je to povedané honosne, ale prežijem… stále nespokojná…. hallooo psychiater!

Mám výborných priateľov…. síce len pár, ale myslím, že sú skutoční…. viem im zavolať aj o dvanástej v noci a dokonca aj v tomto stave, aj teraz a pochopili by ma, vypočuli, poradili… ale čo im povedať? že mám všetko a stále niet na duši pokoj? nechcem sa pred nimi stále sťažovať…. lebo ak sa na to pozriem z druhej strany, po čase by mi to liezlo na nervy….takže isto aj im…. sťažnosti by mal vypočuť…. psychiater?!

 

halloooo psychiater?

Vychrlím: zdravá a štastná rodina /minimálne deti, manžel aspon 3 týždne v mesiaci 🙂 /, dobrý manžel, ktorý ma nemláti, psychický tlak použije len vo forme „rád by som šiel na pivo“, strecha nad hlavou, priatelia…. ČO MI JE?

 

PSYCHIATER: „Dopočutia, rozmaznaný fracek!“

Pani učiteľka a dobrovoľný dotazník

27.06.2017

Tento pondelok bol naozaj zlý. Však, pani učiteľka? Neviem a nerozumiem prečo ste reagovali tak, ako to vypálilo. Snažím sa počas týchto ostatných dní Vás pochopiť. Je nedeľa a ja na to neviem zabudnúť. Viete, bolí to! Prešlo sedem dní a stále na to myslím. Celé dni Vás mám v hlave. Hľadám dôvody. Nenachádzam. Premýšľala som ako by som sa Vám k tomu mohla [...]

Zuzana Dolinková

PS, KDH a hnutie Slovensko zbierajú podpisy na odvolanie Dolinkovej

29.04.2024 15:42

Na odchod ministerky vidia viacero dôvodov, najmä ohrozovanie eurofondov a "netransparentné" rozhodnutie v súvislosti s výstavbou nemocnice na Rázsochách.

Vladimír Pčolinský

Súdny proces v kauze exšéfa SIS Pčolinského by sa mal začať 30. mája

29.04.2024 15:20

Pôvodné obvinenie Pčolinského zrušila Generálna prokuratúra SR

polícia, nehoda, motorka, kuriér

Namiesto brzdy šliapol na plyn. Motocyklista v Bratislave vpálil do pizzerie, zranil dve ženy

29.04.2024 15:06

K udalosti došlo v pondelok pred 11.30 h na Povrazníckej ulici.

Si Ťin-pching

Čínsky prezident Si Ťin-pching pricestuje 8. mája na štátnu návštevu Maďarska

29.04.2024 14:49

Čínska hlava štátu bude rokovať so Sulyokom a Orbánom o bilaterálnych politických, ekonomických a medzinárodných otázkach.

zuni

Len ďalšia v poradí

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 4742x
Priemerná čítanosť článkov: 2371x

Autor blogu

Kategórie